niedziela, 30 stycznia 2011

blogspot mnie nie lubi

hej :)

nie wiem co jest ale dostalam zaproszenia na kilka Waszych blogo i dzialaly tylko jeden dzien...niefajne to...

chyba powrot nie udal mi sie

a co u mnie?

byc moze zmienię miejsce zamieszkania ;-) ale jeszcze nie jest to pewne w 100% wiec nie chce zapeszac...

mam bzika zapachowego i w tym moemncie zaczyna to byc wadą bo mam kilkanascie flakonow a jeszcze wczoraj kupilam nastepny bo w superpharm maja wyprzedaz a Kelly Calechce nieczesto mozna kupic w tak atrakcyjnej cenie. a osatnio wygralam w Twoim Stylu Estee Lauder Sensous...

wczoraj na spacerze wywinęlam orła tak ze jak upadalam to zaczelam sie lapac Zbyszka za kurtke a ten nie wiedzac co sie dzieje odruchowo odchylil łokiec i dał mi cała siła w nos z tegoz...

kiedys mialam złamany i teraz myslalam ze bedzie powtorka ale na szczescie juz wszystko ok :)

16 komentarzy:

  1. Jeszcze kto pomyśli,że mąż cię bije :D
    Pozdrawiam serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Sensuous jest podobno super,Kelly Caleche kocham i tez najchętniej porobiłbym zapasy;) A po ile jest w SP?
    Ja myslałam że już się przeprowadziliście;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a do mnie też nie możesz wejść na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, zazdroszczę Ci tych zapachów. ;)) To wysyłam Ci ponowne zaproszenie. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uważaj na tych spacerach:) Ja też dziś prawie wywinęłam orła, było bardzo ślisko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak rzadko piszesz, szkoda:/
    Uważaj na siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, dobrze, że nos cały. :)
    Kilkanaście flakonów? :) Szczęściara :)
    Więcej wpisów poproszę i może jakieś zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. E tam perfumów nigdy za dużo :) Dobrze że nic Ci się nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a do mnie na blog możesz wejsc? mam wysłać zaproszenie jeszcze raz? chcesz?
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaa nowy wpis :)
    obie nie nadajemy się do prowadzenia bloga :P

    za tą zmianę bardzo mocno trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ten problem, pozdrawiam, truskawka

    OdpowiedzUsuń
  12. hej Asiu, i co z tą Warszawą? Wiadomo coś?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny !
    zapraszam serdecznie do mnie na rozdanie : ) . komentarze mile widziane ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, ciekawy upadek byl ;)

    pozdrawiam i zparaszam

    OdpowiedzUsuń